Dag 0 - 0 km / totaal 0 km // 10 C - 7 BftZW - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Guus Veire - WaarBenJij.nu Dag 0 - 0 km / totaal 0 km // 10 C - 7 BftZW - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Guus Veire - WaarBenJij.nu

Dag 0 - 0 km / totaal 0 km // 10 C - 7 BftZW

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

29 Maart 2015 | Nederland, Purmerend

Dit is de dag voorafgaand aan het begin van mijn fietstocht naar Santiago de Compostela. Zoals de wind nu staat (en de kracht) moet het niet de hele tijd zijn. Namelijk straf tegen. Maar goed dat zal niet de hele weg zo zijn en het is nu in elk geval droog.
Op de foto's de fiets waarop ik ga en de bepakking zoals ik die meeneem.
Alles is ingepakt. Morgenochtend alleen nog lunchpakket en water toevoegen en dan .....

Lied van de dag: Road to hell / Chris Rea //

• 29 Maart 2015 - 10:31

Caroline:

Wat ontzettend stoer, ik heb nu al bewondering voor je!
    Alleen al de fiets, de bepakking en jouw pak zijn indrukwekkend.
    Het wordt vast beter weer, steeds beter, zuidelijker, zonniger, warmer.

Heel veel succes en plezier!

Lieve groet, Caroline

• 29 Maart 2015 - 10:55

Gerda:

Wordt vast een zéér bijzondere en onvergetelijke reis.

• 29 Maart 2015 - 11:51

Jan:

We hebben het met elkaar al regelmatig over jouw toekomstige reis gehad. Nu is het zover. Een voorspoedige reis gewenst. Geniet ervan! En het weer. Nemen zoals het komt. Alles heeft z'n charme.
    'k Blijf je volgen.

• 29 Maart 2015 - 12:51

Fons:

Zo Guus
    Dapper hoor. En een prima manier van tijd verdrjven. Kan ik binnenkort een voorbeld aan nemen. Als ik ook toetreed tot de kaste van Pensionados... Succes en veel plezier. Geniet er maar lekker van.

• 29 Maart 2015 - 12:54

Maartje En Henk:

De meeste wind en regen gaat bij je langs! Zon daarentegen kun je niet ontlopen: genieten dan. Lekker stoer op pad en stug doortrappen. Geniet van de reis, de ontmoetingen en kijk om je heen. Hou ons op de hoogte, wij volgen je op je reis. Succes.

• 29 Maart 2015 - 13:11

Luc:

Geweldig Guus
    Veel plezier
    groet

Luc

• 29 Maart 2015 - 13:14

Frits :

Ook mijn fiets ervaringen naar Santiago in 2006 met jou gedeeld.
    Doe het op je gemak en hou je ketting strak, maar vooral, kijk niet te ver vooruit en leef bij de dag.
    Een inspirerende en veilige fietstocht gewenst, met leuke ontmoetingen!
    Ook wij blijven je volgen.....

Frits en Anneke

• 29 Maart 2015 - 14:14

Rob Oechies:

Was net van plan om je uit te nodigen met Pasen om eens hierheen te komen fietsen; ik zou je dan met de auto wel terugbrengen. Goedvoor je conditie dacht ik. Maar ja nu lees ik dat je er al vele kms training op hebt zitten!
    Heel veel succes en (fiets)plezier!!
    We zullen met grote belangstelling aan je achterwiel blijven hangen!
    Rob en Nell

• 29 Maart 2015 - 14:21

Ron:

Nou broer,
    een hele onderneming, petje af!!.Voorspoedige reis toegewenst.

groeten,
    Ron

• 29 Maart 2015 - 15:58

Jan&Anneke:

Nog net niet terug hebben we je eerste blogpost ontvangen. Onze laatste post gaat morgen de deur uit.
    Leukl hoor zo'n onderneming. Dr zit nog genoeg pit in die ouwe Overdammer.
    Zet hem op en maak weer even een puntje voor ons bouwjaar (makkelijk gezegd hier in het Urug. zonnetje.... ). Het ga je heel goed
    Wij blijven in je slipstream...

• 29 Maart 2015 - 19:25

Marielle:

Hoi Guus, wat ontzettend goed en stoer van je!
    Ben benieuwd naar al je ervaringen dus ik zal je reisverslag met veel plezier volgen!
    Succes!

• 30 Maart 2015 - 00:22

Javier:

mucha suerte amigo, disfruta de tu aventura...geniet van je uitdaging

• 30 Maart 2015 - 14:09

Menno Van Eekhout:

¡Hola Augusto!
    Persigue tus sueños y escucha tu corazón! Dat is wel van toepassing op dit avontuur. Twee weken geleden teruggekeerd uit Valencia en daar was het toen al ruim in de 20 graden. Dus dat is een goed vooruitzicht. Als lange afstand-fietsers voelen we met je mee en we zijn ook wel een beetje jaloers. Het eerste deel tot in de Morvan hebben wij een paar jaar geleden gereden. Saludos, Menno en Marja

Tags: Dag 0