Dag 34 Vliegen Santiago > Amsterdam // 12C-2BftZW - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Guus Veire - WaarBenJij.nu Dag 34 Vliegen Santiago > Amsterdam // 12C-2BftZW - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Guus Veire - WaarBenJij.nu

Dag 34 Vliegen Santiago > Amsterdam // 12C-2BftZW

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

06 Mei 2015 | Nederland, Purmerend

Santiago de Compostela > Amsterdam zaterdag 2 mei 2015
Om 06:00 uur opgestaan, ontbeten en naar plein vóór hotel (Praza de Galicia) gegaan, waar de bus naar het vliegveld vertrekt. Nog steeds regen.

Er staat al een behoorlijke rij en om 07:00 uur vertrekt de bus. De rit duurt ongeveer drie kwartier en de bus raakt onderweg helemaal vol.
Ruimschoots op tijd op vliegveld. Omdat ik alleen handbagage heb kan ik zo tot aan de gate gaan en daar wachten. Om 09:30 uur vertrekt de A320 van Vueling en om 11:00 uur in Barcelona. Vliegtuig helemaal vol. Daar mooi zonnig weer.

Koffie plus kleine lunch en om 13:30 uur vertrekt (wederom een A320 van) Vueling. Vliegtuig nu driekwart vol. Plaats naast mij vrij, dus ruimte genoeg. Ik zit naast een Nederlandse vrouw (met Engelstalige reisgenoot) en op een gegeven moment komt mijn trip ter sprake. Ze is helemaal verbaasd dat iemand zoiets doet en vertelt het in geuren en kleuren door aan haar reisgenoot.
Om 15:30 uur landen op Schiphol. Zoals gezegd, alleen handbagage en ik kan daarom gelijk naar de uitgang. Daar staat Anneke me op te wachten. Ze heeft verder niemand verwittigd, dus het is heel rustig.

Met de auto gaan we naar Purmerend en komen daar tegen 17:00 uur aan. Het is lekker zonnig en we praten op het balkon na over haar reis van de afgelopen 4 weken naar China en mijn reis. Op 1 dag na 5 weken geleden vertrokken uit Purmerend en nu, na volgens mijn fietscomputer 2651 kilometer fietsen, weer terug thuis.

Lied van de dag: Something happened to me yesterday / The Rolling Stones

https://youtu.be/0P6nvIVoVj0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guus

Deze makker is wel bekend bij degenen die mogen inloggen. Voor het overige ...... raden maar.

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 619
Totaal aantal bezoekers 24357

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: